2010年7月7日 星期三

Givenchy’s fall haute couture collection

一直都在想,當自己結婚時要穿什麼,頭髮是怎樣,化妝又是怎樣!其實一早就想好了!哈哈!我喜歡古典的東西,我已經決定是深紅的頭髮,把她熨成波浪,婚紗一定要有LACE,有VINTAGE的感覺,不要露得太多肉,而化妝一定不可以濃,最重要有我深愛的深紅色唇膏!Givenchy’s fall haute couture collection的長裙好有我夢想中的婚紗感覺!一定要記下它們,之後有得的參考!那些LACE真的好漂亮!頭兩件的LACE是到地的,之後兩年的中間就高了上去!那一種比較好?你們說呢?雖然我好久好欠之後才會結婚!哈哈哈哈!

















Givenchy’s fall haute couture collection garnered a more intimate gathering this season with a special presentation consisting of ten looks with ten models. Riccardo Tisci, the label’s creative director, said of the change, “I want to make couture even more special than it is, and not just another catwalk show.” Gone are the black ensembles and dramatic makeup which are replaced with neutral shades and ornate details of lace and fringe. Topping off the look are sleek silhouettes and tailored jackets.

沒有留言:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails