2011年1月2日 星期日

what a sudden cut



昨天,就是2010年的終結.
知道嗎?
我在12:00之前的30分鐘突然同姐姐說:
不如我剪齊蔭啦!
之後就拎出一把剪刀給姐姐.
一剪!變了齊蔭啦!
我覺得齊蔭復古味還大一點呢!
今天穿了PETER PAN領口的裙子!
來自ZARA的!
想要好久的了!
減價也捨得買.
背景是我的家.




8 則留言:

chloe so 提到...

剪左都幾好,但你自己剪架?咁勇?

Style traveler 提到...

我叫家姐剪嫁~

Kate 提到...

wow呢條裙我都鐘意左好耐架啦!
請問減左價幾多錢?

btw好勇敢呀你~
不過齊蔭都幾好睇呀~ :)

Style traveler 提到...

200

karen 提到...

果然突發奇想~~

不過剪得唔錯, 少女味更濃呢 !

Style traveler 提到...

我都覺我後生好多!哈哈

Tammy 提到...

好襯你呀;-)

Style traveler 提到...

剪完好似襯左咁~

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails