2010年9月30日 星期四

I love lace up shoes

我說過,如果要找一件單品跟我一輩子的話,我一定選紳士鞋.揉合了男性的硬朗與女性的嬌美.而且可配出我最愛的校園風,有什麼比紳士鞋好?風格方面,之前我一直也搞不清自己最愛是什麼.漸漸回想起來,我儲存的圖片,我最愛的打扮,都是校園風.雖然我已經告別了校服的年代,但我對校園風的愛是沒有退減的.可能是因為之前的校服也太醜了,現在就要去尋找優雅校園風!其實我不太分得開美式與英式,總之兩種都喜歡.











7 則留言:

karen 提到...

應該好配合你學生0既身份,
我呢 ,就不敢作校園風打扮,人地一定會笑我扮後生;P

Style traveler 提到...

唔會啦~校園風會令你年輕呢~~

chloe so 提到...

love your shoes, where do u buy this?

Style traveler 提到...

mk again~~~!!

匿名 提到...

我都好鍾意紳士鞋的,不過我腳大,好難買到啱size...相中個黃色袋我喺旺角見到有啡色啊,我都好鍾意,仲考慮緊買唔買好....

Style traveler 提到...

我38WOW~你幾多呀~~~

匿名 提到...

如果喺mk啲平鞋鋪買,我40號都未必得啊...最近我終於買到一對平平地而我又啱著的,不過竟然要42先著到,,我覺得mk啲平鞋店size係偏細的,因我去大鋪買,39或40就可以了....腳細嘅人真係多好多選擇啊....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails