2010年9月13日 星期一

Clémence Poésy







我估我好快要出一個star snap collection之Clémence Poésy.我也有不少她的snap呢!不過好多都冇post上黎!不過自從佢做左gossip girl之後,受注目左好多!唔知大家知唔知佢係一個法國人.有癟睇harry potter呢?佢有份做嫁~火盃的考驗果個呢~(我睇簡體字版,唔知大家明唔明~),咪有個黎自法國的魔法學校~佢就係果間學校的代表啦!佢個名叫花兒(我唔知繁體係唔係咁叫...)法國女人真的是法國女人.好有味道~!著最簡單既衫,就好有style啦!成個feel真係好正~頂帽啦!眼鏡!中有好飄逸既外套!美美美~!最重要的是!她在機場呢!這一定是她的外遊look!坐機都咁型~要比十個讚佢呀!
p.s原來佢都幾多痣嫁WOW~

沒有留言:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails