2010年9月7日 星期二

Dream bag from Celine n Zara



我只可以說,如果你問我,冬季最愛的牌子是那個.我會答你CELINE!她帶領的MINIMALISM!一定要跟一跟.不過我只可以話,愈MINIMAL,你本身的身材同吸引力要愈好.另一點我愛CELINE的是她的CLASSIC BAG!對於愛小包包的我,我完全唔可以抗拒!我去過CELINE看那個包包的真身,我尖叫了!SALES們都笑了...算!她們也許不明白,一個女人見到自己心頭好,果種開心係形容唔到.好,CELINE的衫,CARRY唔到,要個包包都得啦卦!咪住先...咁你本身個銀包夠唔夠厚去買CELINE個包包先.好!面對現實!唔夠!但係唔緊要!上天對我們平民時裝精也算不錯,給我們賜下了來自西班牙的ZARA!她FALL冬的一個紅色包包,有七成像的.就算你覺得唔似,佢本身都係一個靚包包.我已經決定左買嫁啦.宜家ZARA都未有,我會KEEP住入去CHECK下!我要這個包!





5 則留言:

chloe so 提到...

wow, wonderful wor! want it so badly ah. I know that there is a black one.

Style traveler 提到...

i want a red one badly~~~

Wengi 提到...

網上有人話klb zara有貨, 賣$599 :)

匿名 提到...

我今日o係太古廣場個間zara有li個袋喇, 快d去買, 之後snap呀 =]

Style traveler 提到...

哈哈,都幾貴wo!!等我去睇下佢真果個樣先決定.
我驚佢實冇咁靚~~600元都貴左小小
我都好想同佢snap..
睇下我有冇咁既福份啦~~~

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails