2010年8月23日 星期一

Mass production





Dior collaborated once again with Chinese photographer Quentin Shih, who produced a series of photographs with the latest couture collection, that will be displayed in their boutiques. By retouching and multiplying his subjects to form them together into an uniform pattern (in contradiction to the model, who stands out), he plays and provokes with the idea of Chinese mass culture.

今天,我想沒有香港人會開心.我第一次看新聞,看得我如此激動.我一邊看著,口中不停的罵,為什麼那些菲律賓警察連開車門都可以開不到!只是車門!算什麼特種部隊呀?要開的話,會開不到嗎?他們在敲什麼玻璃,玻璃都碎了,拋什麼螢光捧,難道不可做些什麼嗎?不停用原始時代的斧頭打玻璃,沒有目的,沒有部署,更見他們在敲車門燈,他們在做什麼?要是發生在香港,我想一早就解決了!一個警察被人革職就持槍殺人,還有一班不知自己在做什麼的警察,菲律賓人民究竟在養著怎樣的警察?看得我們香港人連聲咒罵!這本是小事,匪徒較早前也放了不少人,看來他不算是一個狼心狗肺的人,一早同那匪徒談判好,會令這麼多人死嗎?我還聽到報導中有笑聲,是外地人的笑聲,不是自己人就要當看戲嗎?當第一個人出來的時候,我差點哭了..感謝主!有人生還!但生還的人不多.我們應歸罪於誰?殺手當然要,菲律賓警方也難辭其疚!請大家為生還的死去的祈禱吧!

4 則留言:

lily 提到...

菲律賓政府太無能了
R.I.P

monica:) 提到...

the police seemed to be so panic...
arent they trained?!
so weak :(

Style traveler 提到...

LILY,
真係唔知佢地做緊D咩

Style traveler 提到...

MONICA,
個個肥肥大大,唔知平時點TRAIN.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails