2010年8月9日 星期一

Some of my shoes collection

今天回到家,媽媽突然說,如果我再買鞋就不會再給我報任何興趣班.那時我默不作聲,心知不妙了.因為我今天又為自己加了一對腳上伙伴...我也不想的!現在大減價!不買會對不起自己啦!之後我等姐姐回來,與她商討如果告訴媽媽我新鞋子的事件.最後我決定走去媽媽床上,撒嬌地說:媽媽~我應承你~我今日之後就不再買鞋.好不容易就告訴了她,當然我扮著可愛的告訴她,她就不會罵我啦!不過,我也許真的抵罵的...鞋,我還真的有不少.今天我就讓大家看看我部分的鞋子吧!其實還有7,8對沒有拍下.有些冬天的BOOTS也沒有拍下...




PREDDER RED有3對.

ZARA有2對.

b+ab有2對.

elle有1對.

lowrys farm有1對.

訂造有1對.

還有不知明的....

當然,還有未拍下的.

別人都說我是鞋痴...

是我的問題,還是其他女人也是這樣?

大家不如告訴我,你們愛買鞋嗎?

16 則留言:

Miki Jan 提到...

其實都冇咩問題 我家陣16歲 有30對鞋 我阿媽成日都話到你26歲果陣點算

Style traveler 提到...

最大問題係媽媽話,因為家太小啦``~

shukyan 提到...

說件有趣的事給你知
某天我如常的在facebk周圍睇
點知俾我係一個同我唔算太熟的朋友度
見到你的snap !!!
我朋友還寫了句:條裙同個袋堅係靚
起初我都唔肯定那張snap的人是不是你
因為看到不樣的
但後來我認得你那條白色的lace裙和在thailand買的袋仔
所以就肯定那個是你了 !!
哈哈 應該有不少人也在默默的看你的blog呢 !

Style traveler 提到...

真的嗎~~感動~~
你果個朋友我會唔會識嫁~
叫咩名呀??

BABY 提到...

ME 2~我媽都時常話我的~還說是病態呀~HAHA真係永遠都是咁愛買鞋的~

Style traveler 提到...

是不是來自YAHOO BLOG的BABY???

baby~ 提到...

yes~當然是啦~~haha

baby 提到...

而家留言比你~有點麻煩~因為我們唔同blog~你哩邊好用,好玩麻~??

Style traveler 提到...

我覺得這邊幾好用的,而且我常覺得YAHOO不夠漂亮~
不過轉左過黎就一定少左人睇啦~冇人SEARCH到呀嗎~
你可以訂閱,咁我有咩新POST你就會知~
拉去最後的張貼意見 (Atom),就可以訂閱,算方便了~~

baby 提到...

ok~ic la~~

Style traveler 提到...

你回得好快呀!!!!BABY!

baby 提到...

我知我們都在電腦前haha~你會立即覆我~所以唔可close你blog~因為又唔同y blog可check email 就知回覆了麻~

Style traveler 提到...

唉呀~~你真的好好呀~~為了同我講野,唔CLOSE我個BLOG~~

baby 提到...

dear~Keep in touch la~

Bearbear 提到...

我都有好多鞋,要解決冇位放既問題, 唯有買2對掉1對啦!

Style traveler 提到...

有時真的不捨得掉啦~!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails