2010年8月16日 星期一

Those shoes




好美呀!這對鞋"恨"了好久啦!我想是ACNE的吧!我估嫁咋!唔知係唔係嫁!我當然不會有錢買啦!明星們一早就有了,我知道KARY是有一對的!它們好看,是的,是好看.其實這樣厚底是不好走的.可是很重的...我也有一對是十分厚的.剛試下去覺得好好穿,因為是厚底,腳尖就不用這麼痛了.但穿得久就知道事實了...我穿了半天,腳就像舉了半天啞鈴啦!好像每一步都要舉重呢!但腳不會痛就是真的,但腳會累.但由於厚底的關係,人真的高的很多啦!愛美是要負出代價的.我們都知道.

6 則留言:

yan 提到...

剛剛想起...
外國很多girls都會化nude lip
我最初以為是塗 lipstrck
但前日洗手間上 看見一班girls 用foundation來塗lip!
我覺得很有趣
ha ha

Style traveler 提到...

我知道有一種化妝是先塗FOUNDATION再塗LIPSTICK~
那就可以COVER左之前的唇色~
唔知佢地係唔係~
我就唔中意~
好似食哂D FOUNDATION~

MiuT.C 提到...

之前還聽說,穿前高後高的鞋子容易摔角.可是就是那麼愛..沒辦法怪自己矮.

Style traveler 提到...

對呀!!!因為同地的距離感大左,好易跌~~

匿名 提到...

I think the shoes are from Jeffery Campbell.
I love them too!!! =p

Style traveler 提到...

我知道 Jeffery Campbell都出左E個款,
但我唔肯定佢係邊個牌子.
因為佢地其實好似~~

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails