2011年3月12日 星期六

It just likes a melting cheese...

大家喜歡吃芝士嗎?我可是超級芝士粉絲啊!我看到這一身下垂感覺的打扮,我覺得自己浸入在芝士之中.那顏色是多麼的柔和,這像芝士在溶化的感覺...慢慢沉下沉下去大地.如果大家很討厭芝士的味道,你會不會覺得上面的形容實在太嘔心呢?哈哈!不知道督算你覺得我的文字很嘔心也不會對這一身打扮減份吧!這一身打扮都是來自asos.com的.上面有好多好美好美的衣服,但價錢對我還是太高,還是看看找靈感就好了.

source_asos

5 則留言:

meiki 提到...

裙好靚! 個開叉好好睇~

Style traveler 提到...

ys!!!!!i love it sososos much!!!

catherine 提到...

我都係asos買過野!
佢有時免運費咖!!!

匿名 提到...

asos而家全球免運,好處係唔洗格硬搵人一齊買或揀多幾件去攤開d郵費,我睇中邊件價錢又合理就買.

Style traveler 提到...

我睇中左個包包覺得好靚~~今日POST出黎俾大家睇下,覺得好唔好~~~!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails