2010年12月11日 星期六

My Magazine list

對於我來說,出國最開心,就是可以買到當地的時裝雜誌.今次去了韓國!我買了4本!開心到不得了.因為我一直都有看韓國的雜誌,好似vogue girl, elle girl等等.不過係香港,好少有得買,而且好貴...一本一百元左右啦.但是今次我買了4本才不用二百元!happyhappy!今次我介紹一下這四本令我開心的東西是什麼什麼啦!平時於香港買雜誌會有點驚,因為一本已經好貴,一日未打開本書,一日都唔知值不值得買!有時買了,裡面好多正野,自然開心啦!但係,點知入面全部係廣告,掛住訪問明星而唔係模特兒,咁就好hurt啦!幸好,今次四本既平均分都好高.


vogue girl,這本我在香港有買開,今次ok啦.同我想像中差唔多,不過可以好一點.我覺得封面果個大片最正,因為係講preppy look!你睇下佢對難!dreamy!


vogue korea,本黎呢本評分最低,係佢加送左一本好精美,好厚既2011 sping既runway book!介紹了好多好少睇又好正既brand!而且有不少韓國fashion show backstage既圖片,令我覺得韓國model比香港model真係似model好多!好有性格,好年輕,好自然.
呢本係俾最最高分嫁!但我找不到佢正面封面.styling一流,而且年輕,有型,比日本版更好睇.

還有一本是elle girl,我真的找不到她的網頁呀...不過都是第二高分的!我最愛入面35天的不同打扮,日日不同,但有著同一個style!係好好既inspiration!佢仲送左本好靚既記事簿!加分!如果網友仔找到這本雜誌既圖片,告訴我吧!

我都未硏究哂4本書,因為沒有時間,考完試ko佢地!

4 則留言:

karen 提到...

我以前都有買韓國雜誌, 但係香港買得好貴, 成百幾元一本,
而家少左買 ~

Style traveler 提到...

係呀,不過韓國中好睇過日本呀我覺得
我識韓文就好啦

catherine 提到...

我之前去英國都有買,買左好多,
除fashion外,仲買左entertainment雜誌

Style traveler 提到...

我平時對外國既娛樂圈係一d都唔清楚嫁~~因此我冇買

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails