2010年12月15日 星期三

make me happy


我真係溫到頭都大,眼都爆,我係到讀社會主義,咩馬克思主義...明天一次過考兩科.明天一次過ko佢地.之後就happy,宜家就辛苦.係咁辛苦之際我決定去睇下pedder red既鞋.開心一下.你地話右邊果個好唔好?我覺得都幾好樣,又係lace up,又係wedges.但係成1600!!會唔會貴左小小.我分1000元俾我既攝影師.咁我就有4000,但係竟然唔可以加錢落去lo!即係5000元,你就可以買合共5000以下既野.多左,你想加錢係唔得嫁!!你地話呢對好唔好??

4 則留言:

chloe so 提到...

har, but u are very lucky already XD

karen 提到...

恭喜晒~
有靚鞋著, 強烈羨慕中~

Style traveler 提到...

chloe,
咁又係呀~都算係咁嫁啦~

Style traveler 提到...

KAREN,
之後拍番SNAP俾大家睇~~

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails