2010年12月21日 星期二

Holiday Dressing Options from Zara!


哇哇哇!聖誕節要黎啦!點算好!中未想好要著咩衫?想唔想求救?好啦!就等ZARA幫下你啦!以下係ZARA推出既一些單品,我個人認為係好適合著去PARTY既!就連我都好想買呀!紅色連身裙,CUTTING好得意呀!我亦都好想放果條豹紋裙入我衣櫃呀!其實我都未想好聖誕節著咩.好似有小小紅色好一點,會唔會太傳統呢?今年都冇CHRISTMAS PARTY!不用穿得太勁吧!如果你地有BALL去,又想唔到著咩好?不如去ZARA睇睇啦!






沒有留言:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails