2010年12月7日 星期二

Back with Brown




回來了!又是是問問大家有沒有掛念我的時候啦!韓國好凍呀!不過好多型男呀.女仔好多又高又瘦!但我真的分不清邊個有整,邊個沒有...好啦!帶來我回港後第一個snap!是啡色的學院系.我最愛就是學院風.這件冷衫來自韓國.120左右啦!不算好平!不過我覺得個色同個款都ok!有點old school feel.未有時間拍包包的相.大家等多一陣啦!


點解pedder red仲未寄野俾我....

4 則留言:

chloe so 提到...

hehe, maybe i am the first one to visit your newest update

karen 提到...

著的幾好睇~~
不過我好少買橫間衫, 怕著得肥,
你又著得唔肥wor~

Style traveler 提到...

CHLOE,
係呀~~~多謝支持!!

Style traveler 提到...

karen,
我覺得係因為下身著得緊身d,balance番

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails