2010年12月10日 星期五

BCBG Max Azria, pre-fall 2011






接受唔到,又有新一季...前一季中未消化哂,下一季就黎啦.真係花多眼亂...近黎見到好多好靚既collection都沒有時間細看.去完韓國,睇到韓國雜誌有好多正collection既介紹,都未有時候介紹!竟然又有另一季啦!!我真係要檢討下,更新得太慢啦...希望家中的上網線快點整好!追黎哂俾你地!好啦!今次睇住2011 pre fall既collection先啦.pre fall有到好,wearable一點,唔好太天馬行空.BCBG係不才OL,上班族都可以afford到的牌子,咁一定唔係平,但點都貴唔過chanel,ysl果d啦!今季好飄逸!好多雪紡,而且有不少colorful既顏色配搭,著上班,人都開心d!

2 則留言:

therawpower 提到...

I always love BCBG, they know wut is simple chic.

Style traveler 提到...

ys!!!wearable~~n not really expensive

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails