2010年11月23日 星期二

ZINK holiday collection









Hi!回家了!放工啦!今天很忙呢!不過也做得好開心.我們的拍賣品賣得好好,老闆還請我們小職員飲香檳呢!明天就是最後一日,如果大家想看看珠寶,古董,或者我~~探我的話~~~哈哈!就去香格里拉五樓啦~!對,我明天會上south china morning post...不是關於任何fashion的東西,只是無端端被人找了去拿著snuff bottle拍照.我覺得會超醜,同超白痴.希望會拍得好看一點啦....哇哈哈.大家可以看看,如果你們是看scmp的話.好啦!說回正題吧!給大家介紹超美的holiday collection from zink的!那紅紅的大衣,好美呀!覺得模特兒的粉紅色頭髮好有型呀!不過自己就做不到啦!立即變得mk啦>3<那些羽毛的單品好有型呀!不同的顏色.不同用途.我一直想找一條全feather的skirt啊!希望找到啦!

4 則留言:

karen 提到...

你要見報嗎 ??
記住post上來同大家分享呀 :)

Style traveler 提到...

i have seen this already,close up on my face....but cant see me....i will show you guys..
so uglu

shukyan 提到...

哇 !!原來佢就係你!!!!
我今日上英文堂時睇報紙,見到張相
仲留意到你茶粉紅色指甲油 !!
好神奇啊 !!
拍賣會有咩做的呢 ?

Style traveler 提到...

wahahaha!!!!!!!!
咁都入俾你見到shukyan!!!
我地真係有緣啦!!
我估有千萬個人見過我,但係唔知係我...
拍賣會,咁又係好似睇tvb果d劇咁
d人好鬼有錢嫁...
我幫d人落下bid呀,收下佢地d資料
話俾佢地知bid成點呀
幾interesting嫁
不過反應要快
同頂得順d有錢人,同大陸人
又要聽得明俄羅斯d人d英文lo!!!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails