2010年11月1日 星期一

kelly x red

大家知道嗎?陳慧琳是我小時候的偶像.覺得她人又靚,著衫又好睇.雖然唱歌唔係好好聽,不過冇咩緋聞,形象又好,所以我好鍾情於佢嫁!今天,看到她出席活動時,穿上了紅色的衣服,長boots.她真的很有fashion sense的.紅色在冬天,一定是大熱啦!我為大家帶來了雜誌上的紅色造型!今個冬季,我們一起紅一紅吧!






6 則留言:

karen 提到...

我媽咪見到kelly真人, 話佢超令架~

Style traveler 提到...

我睇過佢演唱會第三行,佢隻眼好大!!!!!冇帶CON都勁大,又瘦!我同佢握過手TIM!!!!!好開心~~~

Wengi 提到...

kelly model身型,又高又廋,仲有生完bb同無生過一樣
哈哈真係好令人羨慕 :D

題外話, 我有小小關於BA的問題想問下你呀,
我想問下呢, 我知BA同BSS的科係可以互相major的,
例如double major: english + sociology, right?
我知english同translation本身係BA都好大競爭,
甘如果我係BSS, 想major BA的eng or trans會唔會好困難?

thanks a lot! :D

Style traveler 提到...

咩係bss 只要你英文拎到c以上 就可以讀英文同翻譯 不過我個人認為b以上先好主修 他們好勁的

Wengi 提到...

bss係social science呀 :)
我上星期六去hku iday文學院, 有突登留意下見唔見你, 好唐突haha

Style traveler 提到...

我後悔冇讀bss,哈!我果日唔係到!我見到你都會好開心!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails