2010年11月3日 星期三

Lanvin for H&M collection

我已飽覽了lanvin for h&m的所有單品!很有T台的風範呢!那些連身裙同runway的差不多,此終是同一個人設計吧!不過,我估用料方面,當然不會有lanvin好啦.h&m的用料一向不太好,希望今次會好一點啦.由於圖片實在太多,我給大家一個網址吧!那你們就可以同放大鏡看清所有單品!(那個網有放大鏡的!)我覺得連身裙好美,不過一條就夠啦!我反而對那些高跟有興趣,我是鞋痴呢!!!


http://www.vogue.co.uk/news/favourites-of-vogue/101102-lanvin-for-h-and-m/gallery.aspx?Page=3#

2 則留言:

里奈 提到...

這一款好似仲有隻橙色, 好靚的橙色!! 但呢件都好靚!!!我見IRINA著起超靚!!!!

Style traveler 提到...

你會唔會去排隊呀??

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails