2010年11月4日 星期四

Keep walking









那天為PEDDER RED的比賽拍SNAP.其實我想拍一個WALKING SHOT的.不過試了好多次,都失敗.一來自己走得不美,又不太自然,加上不知是不是快門的問題,拍得不清啊!我一直都想拍MOVING SHOOT.好似跳,走,跑等等.不過自己又不是MODEL,又沒有勁機,好難拍的.不過我真的有練習!!如著住高跟跳,還要跳得像芭蕾舞那種!真的好難啊!我說呢~當模特兒不容易.今天為大家帶來了MOVING SHOOT(Kirby Kenny by Stefania Paparelli for Grey Fall 2010) 除了要學模特兒走路之外,當然要看衣服!那些FUR外衣同裙子當然CHIC啦!如果著不到FUR大衣,著無毛毛裙也幾性感的!我愛這LOOKBOOK的鞋子啊!!!我真是鞋痴來的~~希望在PEDDER RED會勝出啦!我會在每個POST都會貼上那個投票的網同相片.大家不要說我煩~~如果大家投了票,可以留一個言就好了.我想知自己有多少票,至少到時輸了,可能可以知道PEDDER RED那個比賽公不公平.


我入左20強啦!你地快d投我一票啦!投票者有機會被抽中,得到$2000元pedder red現金劵嫁!!!!我見佢個投票模式,一個人可以投幾個,只要你有唔同電話同email就得!你地可以用手提同家庭電話投,咁就可以一次過投2次啦!!!!我個名係suet yi!你地記住投呀~可唔可以share呢個post係facebook!~叫你d friend投我一票呀!!!!!!thzz!佢之後會sd一個email俾你,要你confirm嫁!!!!記得confirm,咪唔當一票,同埋唔會抽你嫁~~~記住睇埋垃圾郵件
http://www.pedderred.com/competition.html

4 則留言:

lily 提到...

i vote it

Style traveler 提到...

thank you~~lily~~~!!!

Kate 提到...

i voted for u. hope u can win! :)

Style traveler 提到...

thank you very much~~~!!!!kate

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails