2010年11月26日 星期五

Black and white





見到我啦!見到我啦!現在真的要好久的時間才可以見到我一次.我也想出現多一點.可惜,沒有電腦可用!煩煩煩啊!今天都是學子的造型呀.黑白灰.我十分喜歡這對tights的.因為是一半黑一半白,好黑白分明呀!!!哈哈.不過今天這樣穿會有點冷就是了...今天去了赤柱上學,不要以為好開心,其實悶到死呀.坐車回家要2個小時!!今天好累了.



好啦!給大家看看有幾威水啦.威水到上左頭係而又沒有人認得出.我手上的snuff bottle各8千萬左右啦!我一開始都認不到自己lo!!!!!!!番到公司竟然有同事叫我簽名,同有唔識英文既內地人仕問我篇報導講咩...fine...亦有人問我:呢個邊個黎嫁.我好無疚咁答:is me....
投票呀!!
最後2日咋!!
help!!!!


http://www.pedderred.com/competition.html

8 則留言:

匿名 提到...

hey i love your dress!! where did you get it??

Style traveler 提到...

係花園街啊

Ingird 提到...

好威水啊上頭條哈哈:)~我幫你投票投票!要贏pedder red ar !!:)

Style traveler 提到...

叫多些人投我!!!謝謝

Kate 提到...

haha 原來係你黎架~
我果日係學校睇報紙都見到呢張相呀,仲嘩左一聲添. lol
btw i love your dress! <3

Style traveler 提到...

啊!!!做咩要嘩先~~

匿名 提到...

I went to Fa Yuen Street today and could not find it. Can u show me the location, near Butt St., Mongkok Rd or Nullah Road? Really like it, thks so much

Style traveler 提到...

講真,我唔係好記得係邊,不過幾間都有

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails