2011年4月21日 星期四

Kirsten Dunst

今天去面試,有人話我同佢好似樣.唔...其實我覺得佢同我媽媽個樣好似,點知今日有人話我同佢似.都好!此終都係一個明星.話我似果個人都唔知佢叫咩名,只係話:你好似蜘蛛俠修而個女主角.哈哈!點都好啦!我自己都幾中意佢著衫.簡單得黎有風格.隨意唔造作.幾好幾好~似佢都幾好~哈哈!我真係覺得我媽媽同佢似樣...我都好中意著貼身裙嫁~!






3 則留言:

catherine 提到...

我之前見過你,我諗係因為你個笑容,你笑既時候好似佢!

catherine 提到...

我仲想問下你,你之前係唔係去過韓國呀?我想問你上次個袋係邊到買呀:)

Style traveler 提到...

可能因為似媽媽啦~
係明洞~~

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails