2011年4月25日 星期一

Is it too sweet for me?


今天突然好像走了甜美系.
但我一直都不是.
但粉紅色真像女孩的感覺.
不過認識我的人,都知我一點也不甜美!
我是男仔頭,十分剛直的那種!

2 則留言:

shukyan 提到...

hey!! 你家有沒有高清電視?
我昨天在j2看了個超棒的節目,
是由一個法國女人主持,她去了fall 2010的fashion week,係套節目入面你可以睇哂一個fashion show幕後係點啦,又有好多designers的訪問同埋講anna wintour和Carine Roitfeld 開會傾點樣拯救巴黎的fashion industry ! 好好睇ga! 套野叫冬裝朝拜2011=]

Style traveler 提到...

哦~~我冇睇呀~~不過等我睇下先~~~

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails