2010年10月30日 星期六

Mikaela Olsson by Max Abadian for Vogue Russia October 2010




睇vogue好多時都係睇美,英,日,法,中版.但我每次去一個新的地方旅行,都會買一本當地的vogue,好像之前去澳洲,我就買了兩期!至於russia版,可能因為香港好少有得買,我睇既次數都少好多.但係上網看了好幾次她的時裝大片,覺得好有水準!好浪漫,簡單來說,是好arm feel!她們用的色調有點vintage的感覺,有點古舊感,但又不受時尚.好像這個大片,knit wear當然係主角啦!因為knit wear今個冬季是大熱之一,我也想去添一件!stylists令到本來厚重重的knit wear變得更有層次更輕盈.我最愛有襪子的造型,好想要一對淺灰色的長襪,難找難找!!喜歡這個大片,看來我要看post上不同國家的vogue啦!!

2 則留言:

chloe so 提到...

lovely knit wear. I love the first ribbed cardigan!

Style traveler 提到...

如果只看單品莓覺得好普通~但一拼埋其他衫~~就好正~~

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails