2011年8月15日 星期一

Normalchic.com






面世啦!我的online fashion magazine終於可以公開了!




雖然不是什麼驚世巨網,但我是很有心思去做的.




Normalchic.com




我以簡單的版面來介紹時尚消息.




希望你們在那邊留個言,給我一點支持吧!




不是忘記在facebook like normalchic.com這個page呀!




網頁有個magazine review的video,只要你在normalchic.com的版面like佢!




就有機會得到vogue italia同glamour啦!我知不是什麼大禮物,只是小小心意吧!




快d去啦!like佢啦!




感動中.




記得在那邊留意,告訴我,你們對新網頁的感覺啊!

3 則留言:

Miki Jan 提到...

follow左你個blog都一段時間啦 :)我同朋友之前都諗住整網上雜誌, 但一直推, 推到考完al先算-.- 你好有心機, 成個網都好靚, 唯一係info唔夠多, 同埋可以介紹多d香港平價舖買衫就good la!!!anyway, love your site!!! support ;]

monica:) 提到...

this site represents all your hard work, keep up the good work and good luck:DD

Style traveler 提到...

thz all!!remember to leave comments there~~~~~~~~i wont update this blog anymore~~

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails