2011年6月19日 星期日

In Wien NOW!!!

各位親愛的BLOG友仔,我好開心有好多人SEND地址俾我,同時又好不甘心不可以個個都SEND一張。其實一張POSTCARD不貴,最多咪幾元,但郵票就貴到傻啦!我今日係維也納買一張STAMP去HK,你估下幾錢?成18元!最後買了兩張,真係貴過我餐飯。所以希望收到的朋友會開心,收不到的就不好意思,下次一定有機會,因為個ONLINE MAGAZINE得左之後,都會有不少GIVEAWAY的環節啦!好!WIEN!比布拉格MODERN好多,大部分人都可以講ENGLISH!我今日去左CITY CENTRE果邊,參觀了皇宮的外圍,沒有入去。又去了聖士提反大教堂,好大!不過我反而中意佢附近的ST.PETER多一點。那邊的牆畫靚到冇朋友!又去了國立歌劇院,睇下有冇OPERA的STANDING TICKET!點知要星期一開SHOW前個幾中頭前黎買!MONDAY!!OPERA NIGHT!





Yes!I am holding Vogue.

6 則留言:

samantha 提到...

我想8下,你幾高呀?

Style traveler 提到...

我睇落去似有幾高呀

catherine 提到...

holding Vogue,haha

meiki 提到...

好嚮往的地方~~ @v@+

Style traveler 提到...

我限住自己只可用二十元 所以我一日只可食一餐 因為入場費同車費已經用-左大部分

meiki 提到...

會唔會好餓架=0=

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails